Přeskočit navigační odkazyHOME > Výlety v zahraničí > - Irsko 2019 - ONLINE sledování Mapa webu Kontakty Login
MOTOTrips - logo
šipka NAVŠTÍVENÉ ZEMĚ
šipka SPŘÁTELENÉ WEBY
BONMOTO.CZ, vše na MOTO
WML Sidecar Černý ZR-MOTO
MOTOROUTE Sedláček - KÄRCHER
Další weby >>

šipka Irsko 2019, nebo něco úplně jiného... (11.7. - 23.7. 2019, 5241 km)

Irsko 2019

Irsko 2019, nebo něco úplně jiného :-)

Fotky z Irska jsou nádherné, ale musí mít člověk štěstí na počasí. Do poslední chvíle není úplně jasno, zda se červenec povede alespoň z poloviny bez deště a kam nakonec vyrazíme. Ale díky GPS Dozoru uvidíte online, zda pojedeme na západ, nebo východ, nebo ... :-D

Posádky: Martin (R 1200 GSA), Ondřej (XT 1200Z SuperTénéré), Milan (Kawasaki Versys 650)

Odjezd: 11. 7. 2019
Příjezd: 23. 7. 2019
Počet dní: 13 dní
Počet km: 5241 km
Cesta: CZ ČR D Německo L Lucembursko B Belgie F Francie IRL Irsko GB Velká Británie F Francie B Belgie NL Nizozemí D Německo CZ ČR

šipka ONLINE sledování

Sledujte naší aktuální polohu - jsme v cíli, zobrazuje se projetá trasa...

GPS Dozor
ONLINE pozice motorek, záznam trasy z posledních 24 hodin. Pokud motorka bliká = jedeme ,-).
Zobrazení celé trasy od startu do aktuální pozice. Vyznacené body - zapnutí a vypnutí zapalování.
Na webu GPS Dozor se dozvíte informace z prubehu cesty, trochu jiné, relevnaní, pred prvním pívem ,-).
GPS Dozor

Kudy už jsme projeli, co jsme viděli...

Přejezd domů ve 36 stupních :-)

Přejezd domů ve 36 stupních :-) (750 km)

Den 13.07.2019. - 23.07.2019

Naštěstí místní hostinec zavřel včas a po dvou točených jsme šli spát. Poslední ráno bylo pomalé, na pohodu, a před desátou jsme vyrazili na poslední, nejnutnější přesun po dálnicích domů. Všichni v pořádku, bez jakýchkoliv problémů se stroji, maličko opotřebování, jsme po nádherném Irsku, rychleji projetém Walesu, Anglii a nutném přejezdu Francií, Belgií a ostatních, nakroutuli přes 5 tis. km. Počasí nám vyšlo skvěle, na Irsko výborně a všem ho můžu jedině doporučit. Pokud chcete změnu od Východu, je to dobrá volba, jen je fajn mít štěstí na počasí, jako my...

Trajekt, Francie, Belgie

Trajekt, Francie, Belgie (704 km)

Den 12. - 22.07.2019

Noc v suchu, snídaně, kafe, děkujeme Šárko, Johne a Charlie :-). Předpověď byla dobrá, realita ještě lepší. Dobrá rada, nepředjíždejte v Doveru frontu na trajekt. Nejenže jsme museli na kontrolu kufrů a všeho, ale po urychlení ve frontě dostal Ondřej s Milanem místo lístků kachničku a museli si dát celé kolečko s frontou znovu. Já se potajmo přifařil k jednomu Švycarovi a když začal chlápek jebat i mě, proč jsem předjížděl, odpovědel jsem: I am sorry, my English Is very bad. A přitom jsem mu dal občanku a techničák. Koukal na mě, já na něj a nejspíš mu došla síla a vytiskl mi palubní lístek :-D. Francii jsme projeli hned, Belgii ve 31,5 stupních už tak rychle ne, ale spíme opět ve stanech ve skvělém kempu...

Wales a přejezd do Exeteru

Wales a přejezd do Exeteru (439 km)

Den 11. - 21.07.2019

Probuzení v multikulturním kempu bylo v pohodě, v suchu, ale jako by neměli motorkáře rádi, ve srovnání s Irskem, kde se hned dávali místní do řeči, tady nic. Lidí nemálo, prostředí krásné, pocit zvláštní... Déšť nás zase trochu popohnal, až jsme pro dnešek našli střechu nad hlavou v Exeteru. Děkujeme za ní, zase padáme tak trochu na huby :-).

Ahoj Irsko...

Ahoj Irsko... (246 km)

Den 10. - 20.07.2019

Trajekt jsme stihli, vše jsme stihli, Wales je úchvatnej, spali jsme v kempu, kde kolem 5 mil nebyl signál... Únava ke konci je na místě. Více až jindy, až doma :-).

Počasí nás žene, uhýbáme jak se dá

Počasí nás žene, uhýbáme jak se dá (396 km)

Den 09. - 19.07.2019

Plán, pokračovat v západní cestě. Realita, prší, nepřestává, prší. Nakonec jsme se rozloučili s cestou cest a nabrali směr východ se záměrem se přiblížit k odjezdu. Bylo to výživné, sem tam blesky, hromy. Krásná cesta a v suchu by byla ještě krásnější. Nakonec nacházíme střechu nad hlavou ve městě Atlon.

Den, kdy jsme pěšky nachodili víc, než najeli...

Den, kdy jsme pěšky nachodili víc, než najeli... (6 km)

Den 08. - 18.07.2019

Ráno jsme cukli s motorkami 3 km na místo, odkud začíná pochod na Cliffs of Moher. Počasí se zdálo dobré, nakonec jsme zmokli dvakrát, ale vzhledem k celkovým 25 km, to nebylo nic hrozného. Ovšem ty útesy... Profláknuté, lidí všude jako smetí, ale zaslouženě profláknuté. Každou chvíli zastávka, focení, čumění, nádhera... Za odměnu jsme si pak ještě zašli na točeného Guinnessa, dalších 6 km. Zadařilo se, skvělý den.

Irsko se vším, prší a prší...

Irsko se vším, prší a prší... (246 km)

Den 07. - 17.07.2019

Večer jsme podcenili zásoby pití a šli celkem brzy spát. I přes všechna přání, začalo v noci pršet. I ráno, dopoledne, odpoledne. Conor Pass jsme projeli, ale neviděli vůbec nic :-). Loďkou jsme si zkrátili přesun k majáku Loop Head, ale i dál si užívali irského počasí. Nakonec jsme v B&B kousek od Cliffs od Mohér, kam zítra vyrážíme. Bez motorek, ale s nepromoky :-D.

Pláž, Kerry Cliffs a dál...

Pláž, Kerry Cliffs a dál... (227 km)

Den 06. - 16.07.2019

Moc nestíhám psát... Ráno líné, moře krásné, pak Kerry Cliffs, které jsou nádherné, počasí nám pořád přeje, i když se trochu mračí a nějak nás dohání, sledují šedivci. Dnes jsme trochu přejeli mez a dost stahaní našli spaní u hostelu, kde se nyní sešlo dost lidí a prostě to k tomu patří a usnout nepůjde hned :-).

Mizen Head a dál...

Mizen Head a dál... (245 km)

Den 05. - 15.07.2019

U první čerpačky nám jeden motorkář poradil část cesty, kde je nejlepší svezení. Po návštěvě Mizen Head, kde to je opět nepopsatelné, jsme vyrazili tam, kam pověděl. A... levá, práva, nahoru, dolů, hup sem, hup tam, úzké, široké, nádherné...

Jsme na Wild Atlantic Way...

Jsme na Wild Atlantic Way... (238 km)

Den 04. - 14.07.2019

Je 5 minut po půlnoci, doma po jedné... Dnešní den byl skvělý. Nejen že jsme nezmokli, ale viděli krásy, co ještě neviděli.. Irsko je... Krásné. Fotky budovy, ale je to teprve začátek a stojí za to. Stihli jsme i koupačku v moři. Nebudu nikomu tvrdit, že byla voda jako kafe, fakt nebyla. Ale po vyvržení z mrazu bylo fajn teplo. A ty cestičky, sice vlevo, stále ve střehu, ale skvělé svezení. A tady v kempu pracují Slováci a jedna Češka, super lidi, dostali jsme klobásu, ta byla... ,-).

Jsme v Irsku... Neprší ,-)

Jsme v Irsku... Neprší ,-) (213 km)

Den 03. - 13.07.2019

Je večer, tady deset, dema jedenáct. Tady světlo, doma, tma a prý zima... Noc v trajektu byla fajn, hrčelo vše, jako na lodi, ale spát se dalo a v poledne jsme opustili loď a vrhli se do levoproudé dopravy. Zprvu nervóza, teď už méně nervóza, zítra snad už vůbec nervóza ,-). A čeká nás to, proč jsme tady ...

Dnes jsme nezmokli ,-)

Dnes jsme nezmokli ,-) (697 km)

Den 02. - 12.07.2019

Další den přesunu na trajekt nepršelo, hurá... Ale přes Paříž je cesta výživná a naučili jsme se s mítnicemi i čerpačkami a do přístavu přijeli s půlhodinovým předstihem. Na lodi se nás zželelo recepákovi a dostali jsme sedačky, kde jsme si mohli pohodlně lehnout. Náhodu jsme oslavili každej třema irskejma a šli spát ,-).

S deštěm, s kolonou, jsme na první metě...

S deštěm, s kolonou, jsme na první metě... (685 km)

Den 01. - 11.07.2019

Počasí vyjde, jednou ano, dnes moc ne... Kolony, déšť, déšť, kolony, ale jsme tady, propíjíme se zásobami, projídáme, klábosíme, zítra znovu kilometrový náhon, pak už jen klidný spánek na trajektu a... Irsko :-).

Plánujeme, malujeme, tiskneme

Plánujeme, malujeme, tiskneme (0 km)

Den 00. - 27.06.2019

Přes zimu je dost času na vymýšlení cest. Nyní padl nápad na Irsko, ale čím více se blíží termín odjezdu, tím se více zhoršuje předpověď. Jasně, nejsme z cukru a déšť k cestování patří, ale za každou cenu jet mrznout a moknout není šťastný nápad a je možné, že připravený itinerář založíme a vyrazíme někam, někam kamkoliv :-D. A díky GPS Dozoru budete při tom. Při čem vlastně? Mno, při cestování :-).