Přeskočit navigační odkazyHOME > Výlety v zahraničí > - Bosna a Hercegovina 2018 - ONLINE sledování Mapa webu Kontakty Login
MOTOTrips - logo
šipka NAVŠTÍVENÉ ZEMĚ
šipka SPŘÁTELENÉ WEBY
BONMOTO.CZ, vše na MOTO
WML Sidecar Černý ZR-MOTO
MOTOROUTE Sedláček - KÄRCHER
Další weby >>

šipka Bosna a Hercegovina 2018 (20.7. - 28.7. 2018, 2823 km)

Bosna a Hercegovina 2018

Tam, kudy vždy jen projíždíme... Pokaždé se nám tam líbí, pokaždé si říkáme, že by stála za delší návštěvu, ale pokaždé ji kvapem projedeme. Takže se přesvědčme, zda za to Bosna a Hercegovina opravdu stojí.

Posádky: Martin (R 1200 GSA), Ondřej (XT 1200Z SuperTénéré), Pavel a Danča (R 1200 GSA), Jirka (R 1150 GS), Kuba (XRV 750 Africa Twin)

Odjezd: 20. 7. 2018
Příjezd: 28. 7. 2018
Počet dní: 9 dní
Počet km: 2823 km
Cesta: CZ ČR A Rakousko SLO Slovinsko HR Chorvatsko BiH Bosna a Hercegovina HR Chorvatsko SLO Slovinsko A Rakousko CZ ČR

šipka ONLINE sledování

Sledujte naší aktuální polohu - jsme v cíli, zobrazuje se projetá trasa...

GPS Dozor
ONLINE pozice motorek, záznam trasy z posledních 24 hodin. Pokud motorka bliká = jedeme ,-).
Zobrazení celé trasy od startu do aktuální pozice. Vyznacené body - zapnutí a vypnutí zapalování.
Na webu GPS Dozor se dozvíte informace z prubehu cesty, trochu jiné, relevnaní, pred prvním pívem ,-).
GPS Dozor

Kudy už jsme projeli, co jsme viděli...

Přejezd domů...

Přejezd domů... (762 km)

Den 09. - 28.07.2018

Jsme zpět o den dříve, ale plni zážitků. Za sebe můžu říci, že i s více lidmi se dá zažít spousty legrace a ani počasí to nemůže pokazit. Mmj. Itinerář je proto, aby bylo co porušovat a více se rozepíšu v článku o Bosně, kde budou jako každý rok nejen texty, ale i fotky z cesty. V rychlosti jsem je nyní prohlédl a bude na co koukat, i když jsme vše neviděli ,-).

Maglič, mraky, déšť, vytopený tunel

Maglič, mraky, déšť, vytopený tunel (388 km)

Den 08. - 27.07.2018

Počasí je polovina nálady, a i když nejsme z cukru, jsou místa kam se za deště jít ani jet nedá s kouskem rozumu. Ráno jsme se rozdělili a Jirka s Kubou vyrazili k domovu, aby toho neměli na poslední dny tolik v km. Pavel s Dančou chtěli na vodopád nad Sarajevem a já s Ondřejem "alespoň" na Trnačko jezero. A jak vše dopadlo? Jirka s Kubou jsou v Rakousku, my čtyři zajeli na výchozí bod pochodu na Maglič a teď na Pričně, tedy v penzionu, kde v Bosně vždy vše začíná a končí :-). A proč nakonec tak? Počasí, které k cestování patří a ne vždy se podaří vidět vše, co člověk chce. Dobrý důvod se vrátit :-).

Vrelo Bune a přejezd k hoře Maglič

Vrelo Bune a přejezd k hoře Maglič (161 km)

Den 07. - 26.07.2018

Ráno jsme trávili ještě u vodopádů, sami, prostor pro focení jako víno. Cesta k Vrelo Buno byla horká, 34 stupňů a průjezd tunelem se 17 byl mírným šokem :-). Vrelo je zajímavé, hooodně vody teče ze skály a hodně navoněných lidí na jednom místě :D. Kemp u odbočky na Maglič nás přivítal nečekaně deštěm a recepák nás ujistil, že to zítra nebude jinak... Tavná Greda a Maglič tím pádem zůstane na příště, třeba při průjezdu opět někam dál :-).

Pločno a Kravica vodopády

Pločno a Kravica vodopády (249 km)

Den 06. - 25.07.2018

Pár kopečků jsme minuli, ale Pločno nešlo vynechat. Začalo to větou, dojedeme támhle, no ale támhle to půjde taky, focení před prvním vyjezdem bylo veselé, u druhého jsme se rozdělili a s myšlenkou jet o kousek dál jsem se prokousával nahoru. U prvních kapek deště jsem zpozorněl a cca 4.5 km před vrcholem to dobrovolně otočil. Teď pijeme točené pivo přímo u Kravica vodopádů, posloucháme hukot a vlastně, všechno nejlepší ke svátku Kubo :D.

Jezero Šator

Jezero Šator (259 km)

Den 05. - 24.07.2018

Cesta k jezeru Šator je od vesnice Gornje Peulje zajímavá. Jde to i z jiných směrů, ale chtěli jsme ji vyzkoušet. Sjízdnost je dobrá, vyjeli jsme všichni, úplně. Klobouk dolu u Pavla s Dančou, jeli ve dvou a Jirkou se silničními pneu. Místo je to k zamyšlení. Musím si někde zjistit, kdo se tam dřív rekreoval v dnes již zavřeném hotelu. Je fajn se držet trasy, uhnuli jsme jednou o odbočku dřív a včas si všimli, bažír tam byl kvalitní :-).

Velika Klekovača

Velika Klekovača (45 km)

Den 04. - 23.07.2018

Dnes prší celý den. Ráno málo, vyrazili jsme před desátou a za mrholení se dostali pod kopec. Pak mraky, čerstvý, hezký, mokrý, 12,5 C... Nepromoky samozřejmě máme všichni, v kufrech v ubytku :D. Ale výlet to byl výživný, parádní, mraky v mlhu, mlha v mrak a k vršku na 10 m bylo možná dobře vidět... Vršek jsme viděli, okolo mléko a z nás chcalo s dobrým pocitem :-). 2 x odloženo, vše bez újmy naštěstí cesta bez bláta, jen kamení klouzalo a dost se sypalo...

Park Una, Martin Brod, ubytovaní jako z pohádky

Park Una, Martin Brod, ubytovaní jako z pohádky (200 km)

Den 03. - 22.07.2018

Dnes jsme zmokli jen dvakrát. Cesta do parku Una od Bihace je dobrej start a zvykačka na místní cestičky mimo asfalt. Zvládli jsme to všichni krásně a další úsek na Martin Brod už byl jako nic. Poprvé nás déšť zahnal na kávu v parku Una, podruhé pod stříšku v Martin Brodu. Mraky se pořád honily, tak jsme to natáhli ke Klekovače, do neskutečného ubytování jako z pohádky.

Jsme v Bosně...

Jsme v Bosně... (349 km)

Den 02. - 21.07.2018

Zmokli jsme jen jednou :-). Naštěstí před cílem... Teď jsme přežraní, skoro nažraní a zítra nám to konečně začíná :D

Přejezd do Rakouska

Přejezd do Rakouska (410 km)

Den 01. - 20.07.2018

První den, 5 motorek, 6 lidí, samá dálnice, hezký večer, vše v pořádku, studené pivo, stany stojí, slivovice voní, ještě jí máme hodně, zatím :D.

Plánujeme, malujeme, tiskneme

Plánujeme, malujeme, tiskneme (0 km)

Den 00. - 01.05.2018

Samozřejmě, plány jsou fajn, realita ještě lepší... Ale zima se musí nějak přečkat a jet vyloženě naslepo sice není špatný nápad, ale pokud chceš něco vidět, je dobrý si o cíli něco přečíst. Že projetá trasa bude ve výsledku jiná? No a co ,-). Je 1. 5. 2018 a chce jet 6 motorek/ 7 lidí. Tedy, nyní. A kdo si nakonec bude užívat cestování po Bosně?
Sledujte nás, odjezd se blíží...